Przyjmowanie i załatwianie spraw
Zasady przyjmowania klientów oraz tryb przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków
oraz innych sygnałów obywatelskich
w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Poznaniu
-
Pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu przyjmują klientów
(w tym w sprawach skarg i wniosków, petycji, postulatów lub inicjatyw obywatelskich) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
-
Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny przyjmuje klientów w sprawach wskazanych w ust. 1
w poniedziałki w godzinach od 13.00 do 15.30 i w czwartki w godzinach od 13.00 do 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
-
Sygnały obywatelskie kierowane do Wojewódzkiego Inspektoratu rozpatrywane są zgodnie
z przepisami:
- Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r, o petycjach (Dz. U. z 2014 r., poz. 1195).
- Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg i wniosków oraz innych sygnałów obywatelskich zajmuje się Dział Organizacyjno-Administracyjny.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
przyjmuje klientów
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
- Pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu przyjmują klientów (w tym w sprawach skarg i wniosków, petycji, postulatów lub inicjatyw obywatelskich) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
- Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny przyjmuje klientów w sprawach wskazanych w ust. 1 w poniedziałki w godzinach od 13.00 do 15.30 i w czwartki w godzinach od 13.00 do 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
- Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg i wniosków oraz innych sygnałów obywatelskich zajmuje się Dział Organizacyjno-Administracyjny.
Wytworzył:
dr n.farm. Grzegorz Pakulski
Udostępnił:
Czech Krzysztof
(2003-09-08 06:29:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Czech Krzysztof
(2016-09-29 12:31:50)