Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
Herb Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu

Piątek 22.09.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Przyjmowanie i załatwianie spraw

 

Zasady przyjmowania klientów oraz tryb przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków
oraz innych sygnałów obywatelskich
w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Poznaniu

 

  1. Pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu przyjmują klientów
    (w tym w sprawach skarg i wniosków, petycji, postulatów lub inicjatyw obywatelskich) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
  1. Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny przyjmuje klientów w sprawach wskazanych w ust. 1
    w poniedziałki w godzinach od 13.00 do 15.30 i w czwartki w godzinach od 13.00 do 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
  1. Sygnały obywatelskie kierowane do Wojewódzkiego Inspektoratu rozpatrywane są zgodnie
    z przepisami:
  1. Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
  2. Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r, o petycjach (Dz. U. z 2014 r., poz. 1195).
  1. Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg i wniosków oraz innych sygnałów obywatelskich zajmuje się Dział Organizacyjno-Administracyjny.

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu 
przyjmuje klientów

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

 

  1. Pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu przyjmują klientów (w tym w sprawach skarg i wniosków, petycji, postulatów lub inicjatyw obywatelskich) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
  1. Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny przyjmuje klientów w sprawach wskazanych w ust. 1 w poniedziałki w godzinach od 13.00 do 15.30 i w czwartki w godzinach od 13.00 do 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
  1. Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg i wniosków oraz innych sygnałów obywatelskich zajmuje się Dział Organizacyjno-Administracyjny.

Wytworzył:
dr n.farm. Grzegorz Pakulski
Udostępnił:
Krzysztof Czech
(2003-09-08 06:29:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Czech
(2016-09-29 12:31:50)
 
 
ilość odwiedzin: 628994

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X